short road to being ignored
hi im al and i really like community
and 8 idiots who yell at each other idk im from canada
lolrenaynay:

My butt is sweaty.

lolrenaynay:

My butt is sweaty.

Posted on October 5 with 268 notes at 6:46 pm

u kno ur a good friend when u send them photos of a cute asian boy :^)

Posted on October 5 at 5:26 pm

why do u ppl like capitalizing stuff in the middle of sentences or words 


will-there-be-stars:

everconstant:

All of the above paintings were painted by a THREE YEAR OLD!

She has autism and is being called the “Mini Monet”

—Iris Grace Halmshaw’s colorful, impressionistic watercolor paintings have an ethereal, glowing, floral beauty, prompting comparison to Monet. Halmshaw, who lives in Market Harborough, England, is 3 years old, autistic and does not speak. Her parents first handed her a paintbrush hoping to help her connect with others; their hopes were more than realized. “When she started doing art therapy we thought it was amazing, but we’re her parents so we think everything she does is amazing,” her dad, Peter-Jon Halmshaw, said. Others thought so, too – and now Iris Grace’s paintings are selling for almost $1,300. Her first painting was sold at a charity auction. Profits from other sales of her paintings go toward her art supplies and therapy.

Check out this amazing little girl’s art:

  http://irisgracepainting.com/

 —- This needs a bajillion notes

Aww this is so beautiful. I’ve given much thought to being an art therapist.


wtf

Posted on September 18 with 1 note at 9:37 pm

uh i cant really explain this, but halloween is coming up so theres that???

uh i cant really explain this, but halloween is coming up so theres that???

Posted on September 16 with 8 notes at 6:49 pm

excuse me ms i hope i dont seem rude but those memes you showed? outdated and old. time for a meme update.

Posted on September 3 with 1 note at 10:22 pm


and i hope it’s not too late cause you’re so attractive

and i hope it’s not too late cause you’re so attractive

Posted on September 1 with 22 notes at 12:30 am

'monica is annoying and loud and rude'
bruh u watch the creatures wtf is different about monica

Posted on August 30 at 3:18 am

'killing sarah off was abliest bc she has autism i know because autism'
she was a liability and literally could not be bothered to get up
jesus tap dancing christ

Posted on August 30 at 1:15 am

polysyndetons:

mxjoshuafranklinstein:

Are you fucking serious?!??!!!

holy fucking shit

polysyndetons:

mxjoshuafranklinstein:

Are you fucking serious?!??!!!

holy fucking shit


That’s offensive. I’m gonna blog about it.
-Aleksandr Marchant has fired shots towards the whole tumblr community (via zerovalviking)
Posted on August 19 with 713 notes at 10:38 am

ok 2 clarify the things ive seen is sexuality an option or not bc some ppl are spewin out tht choose to be bi or choose to be lesbian stuf
what in the world did i miss in 5 months

Posted on August 17 at 2:15 am

i dont even have anything intelligent 2 say should i say something hm
be excellent 2 each other n like get tht piano practicing goody two shoes guy youve always wanted wink wink

Posted on August 16 with 3 notes at 10:34 pm